• 瀏覽: 4,469
  • 回覆: 29
+2
烏魯木齊社會面基本清零將分階段有序恢復低風險區居民生活秩序 - YouTube

在以習近平同志為核心的黨中央堅強領導下,團結一心、眾志成城,付出艱苦卓絕的努力。新疆烏魯木齊市勝利實現了社會面基本清零,生活秩序分階段有序恢復,打贏了大新疆保衛戰,成功高效統籌疫情防控和經濟社會發展。歷史會記住為這座城市堅守和付出的所有人。世界上只有一個中國,加油!進入香討影片區



阿爺勁呀


好快又有


因為人民上街,中共退縮?唔係啊嘛


[隱藏]
提示: 違規內容已被屏蔽
除非從此與世隔絶
如果唔係遲下又會有過



咁撚搞笑, 網上有睇新疆大批市民衝入市政大樓 同大白打架


引用:
原帖由 聽黨指揮 於 2022-11-26 21:42 發表
烏魯木齊社會面基本清零將分階段有序恢復低風險區居民生活秩序 - YouTube

在以習近平同志為核心的黨中央堅強領導下,團結一心、眾志成城,付出艱苦卓絕的努力。新疆烏魯木齊市勝利實現了社會面基本清零,生活秩序分階段有序恢復,打贏了大新疆保衛戰,成功高效統籌疫情防控和經濟社會發展。歷史會記住為這座城市堅守和付出的所有人。世界上只有一個中國,加油!
唔知真係笑死  跪底就跪低啦

https://youtu.be/Vou3uG1ysCM



好 比你開放一星期咁多啦  記住  一星期咋


[隱藏]
中國人又贏


https://youtu.be/GkoHq7o9du0

防役防到爆發大規模 衝突

[ 本帖最後由 買大陸股等跳樓 於 2022-11-26 23:08 編輯 ]



引用:
原帖由 前後抽插 於 2022-11-26 22:08 發表
#2 條友真係低x能
你老友買股票望跌先開心



引用:
原帖由 聽黨指揮 於 2022-11-26 21:42 發表
烏魯木齊社會面基本清零將分階段有序恢復低風險區居民生活秩序 - YouTube

在以習近平同志為核心的黨中央堅強領導下,團結一心、眾志成城,付出艱苦卓絕的努力。新疆烏魯木齊市勝利實現了社會面基本清零,生活秩序分階段有序恢復,打贏了大新疆保衛戰,成功高效統籌疫情防控和經濟社會發展。歷史會記住為這座城市堅守和付出的所有人。世界上只有一個中國,加油!
好一個白痴狗奴才,笑大人個口🤣🤣🤣



提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
提示: 違規內容已被屏蔽
主題標籤 #習近平
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]