• 瀏覽: 12,895
  • 回覆: 135
  • 追帖: 3
[隱藏]
引用:
原帖由 mugqq 於 2019-5-25 04:14 PM 發表



傻仔見人出po你又照抄過黎又抄唔足。稅局點會知你依家個住址?唔收貨退回重作   
唔信就算 打咁多字你估我好得閒
你未試過唔代表無
事實真係寄過嚟
咁隔離人地慘啲 爭稅多好多 我都唔好意思係人地post問



熱賣及精選
引用:
原帖由 Batistuta 於 2019-5-25 04:16 PM 發表


咁都好啲...
封信主要英文嚟 我理解有限 大約講我要證明科咗水畀業主
但中文啲字眼真係嚇死人 寫到我一定要幫佢畀咁...
我都試過收呢封信,嗰時都有d驚,但個律師話好小事,可能都預慣左。到時比尾數時咪再提一提律師要扣起筆錢比稅局。



引用:
原帖由 真.錦馬超 於 2019-5-25 04:18 PM 發表



咪就係,就算稅局要通知都會聯絡律師樓,有乜可能直接搵佢
寄咗就係寄咗
唔係我都唔洗煩



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 yiptinmei818 於 2019-5-25 04:20 PM 發表


我2003年已經低價買左個單位供完左啦,你慢慢供啦🤘🏻都唔知邊個傻

https://www.ird.gov.hk/eng/faq/ssd.htm

慢慢上去睇第3條問題啦
第三條係講SSD呀,傻仔。

唔識英文?樓主係講緊「印花稅」而唔係「特別印花稅」。你就真係要讀下書啦



[隱藏]
引用:
原帖由 Batistuta 於 2019-5-25 04:20 PM 發表


唔信就算 打咁多字你估我好得閒
你未試過唔代表無
事實真係寄過嚟
咁隔離人地慘啲 爭稅多好多 我都唔好意思係人地post問
我信你。星期一快 d 打去稅局,同埋你都打比業主了解下啦,good luck 。有 d 業主又真係幾狗下



引用:
原帖由 kycheung43 於 2019-5-25 04:22 PM 發表




我都試過收呢封信,嗰時都有d驚,但個律師話好小事,可能都預慣左。到時比尾數時咪再提一提律師要扣起筆錢比稅局。
都係 律師聽完話等佢收埋信先就急急收線 可憐我理解唔到 又唔點問...
咁師兄嗰時有冇寄證明畀稅局?



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 yiptinmei818 於 2019-5-25 04:24 PM 發表


我信你。星期一快 d 打去稅局,同埋你都打比業主了解下啦,good luck 。有 d 業主又真係幾狗下
謝謝 始終10萬都大數嚟
星期一即刻打
好彩啲數交律師



引用:
原帖由 真.錦馬超 於 2019-5-25 04:23 PM 發表



第三條係講SSD呀,傻仔。

唔識英文?樓主係講緊「印花稅」而唔係「特別印花稅」。你就真係要讀下書啦
果個唔叫「特別印花稅」,係「額外印花稅」。無論咩印花稅,除左「買家印花稅」,業主買家都係 jointly & severally liable。

你一開始就話業主賣樓唔駛比印花稅,咁業主唔夠3年駛唔駛比印花稅?



圖?


回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 Batistuta 於 2019-5-25 02:00 PM 發表

買緊樓  已畀大訂印花稅 所有錢都經律師 仲爭一個月先收樓
稅局寄去我屋企  話個業主爭稅十幾萬
同我講知我買咗佢單位
問我有無keep起D錢,叫我幫業主交稅...
封信話14日內回覆
但律師話可以唔洗理...
星期六稅局休息打唔到...
有冇人試過呢種情況???


另外會影響我按揭嗎? 謝謝 ...
你無律師?
拿封去被律師,律師自然會幫你處理

你估律師係aa白拿你錢?
(比律師錢我服氣,比錢aa最谷9氣)



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 Batistuta 於 2019-5-25 04:28 PM 發表


謝謝 始終10萬都大數嚟
星期一即刻打
好彩啲數交律師
其實買樓都有好多陷阱。

個人少少經驗分享,除左交比律師,自己都最好用$15買份查冊,睇下個物業有無 d 奇怪文件註上土地註冊處,如見到業主買樓未過3年,最好在臨約加入特別條款, eg. 如業主最後未能支付 ssd, 買家有權取消交易同取回訂金。



引用:
原帖由 Batistuta 於 2019-5-25 04:25 PM 發表


都係 律師聽完話等佢收埋信先就急急收線 可憐我理解唔到 又唔點問...
咁師兄嗰時有冇寄證明畀稅局?
有打過電話問稅局了解一次,之後乜都冇做過,之後稅局過左一段時間又寄信黎,同之前封信一模一樣,我都冇理,最後律師樓幫我在尾數扣埋筆數還比稅局。嗰時律師都係叫我唔駛理



引用:
原帖由 yiptinmei818 於 2019-5-25 04:28 PM 發表


果個唔叫「特別印花稅」,係「額外印花稅」。無論咩印花稅,除左「買家印花稅」,業主買家都係 jointly & severally liable。

你一開始就話業主賣樓唔駛比印花稅,咁業主唔夠3年駛唔駛比印花稅? ...
你係14樓講「印花稅」,你失憶?定係你條傻仔分唔清2者有乜分別呀?



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 kycheung43 於 2019-5-25 04:38 PM 發表




有打過電話問稅局了解一次,之後乜都冇做過,之後稅局過左一段時間又寄信黎,同之前封信一模一樣,我都冇理,最後律師樓幫我在尾數扣埋筆數還比稅局。嗰時律師都係叫我唔駛理 ...
哦明白 睇嚟律師見慣呢啲恐嚇信 唔受佢凶 哈哈
咁我都打去了解吓咩情況先
想問吓當時筆數大嘛?



回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 痰育嬰 於 2019-5-25 03:30 PM 發表




你問左律師都信唔過,仲要上來問? 你不如炒埋個律師啦
絕對是



提示:支持鍵盤翻頁左 右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]