• 瀏覽: 3,571
  • 回覆: 40
  • 追帖: 3
[隱藏]
平日sptrader最多斷線一次,但過去連續兩日sptrader每日斷線五次以上,其他人嘅情況如何?


熱賣及精選
今日尾市完全login唔到


你地用邊間證券行?


重點係平時無事,只想睇吓其他人有無同樣問題。另外,肯定只係sptrader 問題,我同時用TQ無事。


[隱藏]
以前斷線,我就比較少,大成交試過Hang .機,會唔會同網絡商有關?


阻人搵食, 猶如殺人父母!    
本人識穿樓主是老千騙徒!  請大家注意!  不要被金融騙子所欺騙金錢, 買什麼95%幾乎必中的Tips服務!

本人的經歷, 期權張三豐PM本人, 叫本人幫他做backtest!  本人初頭當作一般論壇朋友答應幫手做5年backtest!

往後, 樓主向其他人吹噓他自己的交易系統頂瓜瓜, 讓人見到拍爛手掌! 
既然樓主找本人做免費backtest.  本人亦厚面皮叫樓主彼此帶出來即席Show backtest Report! 一開眼界...

結果樓主縮沙了!  諸多藉口推搪.

跟住, 樓主又PM本人, 宣稱自己獲勝率95% + 5%他調正中!  叫本人幾十萬至100萬去買他的系統!  叫本人買完再合作寫program喎!   

樓主宣稱自己不再Post每日高低價位, 因為有幾位人兄開始買他的買賣訊號!   

公佈出來是因為他太煩人了!  禮貌識穿他, 望他知難而退!  好自為知!

但他耐不耐不斷PM本人, 不厭其煩!  在此, 老千, 請你過台搵食啦!  

呼籲大家不要上當!  世上沒有100%準的炒賣Tips!  如果有的, 都自己炒賣, 不會貪圖小利而賣訊號給你或我!  

利申:   本人一口拒絕買他系統, 兼提醒他賣訊號賺錢, 是違法行為!

稍後本人亦會Post出樓主的PM原本內容!









[ 本帖最後由 cyjoe 於 2019-4-13 03:21 AM 編輯 ]



附件

post3.jpg(30.69 KB)

2019-4-13 03:19 AM

post3.jpg

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
以前有位即市ATM, 騙這裏的師兄, 手法差不多.  不過即市ATM手法高明!

以前有幾位師兄被騙了百萬元.  所以提醒各位, 不要貪!



[隱藏]
但其實佢幾準…


幾準?  請參看以往Discuss老千手法!  

https://finance.discuss.com.hk/v ... mp;authorid=3356545



引用:
原帖由 cyjoe 於 2019-4-13 12:44 PM 發表

幾準?  請參看以往Discuss老千手法!  

https://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=24848533&extra=&authorid=3356545
哈哈,點解只登部份而唔登全部呀?

其實我已經估到你另一個分身係邊個。

第一,你第一次揾我,喺PM內自稱係懂電腦程式編寫,主動幫我BACK TEST,哈哈,低能嘅事發生在你自己竟然無HISTORICAL DATA,叫我畀五年數據你,請問係咪你想騙免費數據?

第二,你叫我出來原因係乜?叫我將個方法免費話你知?似乎係你想騙人而失敗發難多啲。另外,你話幫我將個方法即場入電腦做BACK TESTING 之後喺我面前DELTEL,我又突然有數據了嗎?仲有乜你咁勁可以即場將我個方法寫程式BACK TESTING, 只有低能如你才相信。我試過將一小部份SHOW畀一個資深PROGRAMMER睇,人哋都話最少用一個月寫。

第三,係你多次主動揾我,話唔信有高勝算策略,叫我出來免費SHOW畀你睇,我話唔收錢我唔出,你就話我縮沙?我有乜責任要證明你睇(其實亦已證明咗,因為係你見我啲位準你先會揾我。)?唔通我話唔信你老婆有胸,叫你帶你老婆免費出來SHOW個胸畀我睇,你話唔出,我話你縮沙?我唔估你幾多歲,你明顯係由細到大畀老豆阿媽種慣,想要乜就問人攞,人哋唔畀就調轉話人,我估你都娶唔到老婆又或者係畀女嘅失敗男,準確度只有45%就話無人高過你,笑死。



引用:
原帖由 fb6195772 於 2019-4-13 03:23 AM 發表


Ching咁夜既 LM食花生先
佢啱啱放完假開機睇到,所以咁夜覆。我一早已估到佢係邊個,佢唔只有兩個分身。



引用:
原帖由 eh~smiteMe 於 2019-4-13 09:40 AM 發表

但其實佢幾準…
師兄你就明白事理,唔通佢話唔信,我低能到走出來免費證明畀佢睇?激將法話我縮沙?上forum用假名,係白痴先畀佢激到走出來證明。由頭到尾佢好早已follow我,睇見我啲位準,先揾我,想食免費餐。我亦喺佢揾我之前已講咗都係唔收徒弟,因為發現好多分身好有可疑,免得煩。

除咗呢個,仲有個女人揾過我話交換訊號,我一口拒絕,因為我唔需要,相反佢話有興趣買,但又想畀好少錢,我話唔賣,佢就脾氣話我唔準,我當時夜期未開我已經話今晚上29781回29650,結果夜期一開先上29788回29644。有證有據。不過,佢唔出來搞事我亦唔公開佢,我無咁得閒。



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示:支持鍵盤翻頁左 右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]