Board logo

標題: [其他] 阿爺如何以最快速度幫助香港人住好啲! [打印本頁]

作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 09:05 AM

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务
作者: simonchoy123     時間: 2021-9-24 09:06 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
納米樓將步湯場後塵
作者: 12728915     時間: 2021-9-24 09:13 AM

跌到一個點米幫到所有人
作者: pingu19942006     時間: 2021-9-24 09:27 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
師兄,請問阿爺大計講唔講得少少,好似係咪集中發展新界北起多d 樓,同埋有d 人話冇3、5年都起唔到樓,因為香港起樓好慢,阿爺會唔會搵大陸公司/專才幫幫手
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 09:27 AM

好多人分析,地产商將与政府商讨如何加快步伐增加土地供应!哈哈哈哈哈……真的是笑死我!乜阿爷仲会俾你地闭门做戏咩?不过,先睇下戏都好嘅
作者: au12300au     時間: 2021-9-24 09:28 AM

引用:
原帖由 12728915 於 2021-9-24 09:13 AM 發表

跌到一個點米幫到所有人
如果幚到所有人
可能要跌到三千蚊一尺樓價
五毛錢一尺管理費
作者: 陳大文105106     時間: 2021-9-24 09:28 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
好期待, 希望過幾個月已經有啲野睇
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 09:29 AM

引用:
原帖由 pingu19942006 於 2021-9-24 09:27 AM 發表


師兄,請問阿爺大計講唔講得少少,好似係咪集中發展新界北起多d 樓,同埋有d 人話冇3、5年都起唔到樓,因為香港起樓好慢,阿爺會唔會搵大陸公司/專才幫幫手
Smart boy
作者: yyyymmdd     時間: 2021-9-24 09:30 AM

中央落實房住不炒
人人只可以擁有一套房
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 09:33 AM

引用:
原帖由 au12300au 於 2021-9-24 09:28 AM 發表


如果幚到所有人
可能要跌到三千蚊一尺樓價
五毛錢一尺管理費
你地唔好咁啦!阿爷係爱民如子!但是,出发点不是推冧香港楼市,自由经济市场由市场自己调整!如果能夠改善大部分香港人的居住空间,另外又可以帮助香港的经济有所发展,何乐而不为呢!
作者: 陳大文105106     時間: 2021-9-24 09:35 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:27 AM 發表

好多人分析,地产商將与政府商讨如何加快步伐增加土地供应!哈哈哈哈哈……真的是笑死我!乜阿爷仲会俾你地闭门做戏咩?不过,先睇下戏都好嘅
財演話西環權貴係香港買左好多樓, 唔會想比佢地冧
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 09:37 AM

引用:
原帖由 pingu19942006 於 2021-9-24 09:27 AM 發表


師兄,請問阿爺大計講唔講得少少,好似係咪集中發展新界北起多d 樓,同埋有d 人話冇3、5年都起唔到樓,因為香港起樓好慢,阿爺會唔會搵大陸公司/專才幫幫手
你既然咁样问我,我又把问题抛番出来!
有人话冇3、5年都起唔到楼,咁阿爷如何应对呢?
往后是香港特首、高官搞起楼定阿爷揸庄?
作者: 急焦長長壽包     時間: 2021-9-24 09:40 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
搬上珠海咯 quick fix
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 09:42 AM

引用:
原帖由 陳大文105106 於 2021-9-24 09:35 AM 發表


財演話西環權貴係香港買左好多樓, 唔會想比佢地冧
真的是笑死人无命赔!我估计我上电视讲会多啲人信!西环权贵?最大粒係边个?北京求其揾个官落来佢都脚软啦!阿爷公家物业係for伙记住架!啲伙记係乜野人呀?on99!
作者: dinodragon     時間: 2021-9-24 09:43 AM

取消林鄭plan, 取消同美元掛鉤聯繫匯率. 唔分學區. 第二層樓收重稅. 其實好多方法可以短期解決問題. 只不過無人肯做
作者: Sui     時間: 2021-9-24 09:47 AM

之前睇過有消息話, 政府會引用土地收回條例收回農地丁地, 然後對土地建屋既諮詢審批拆牆鬆綁, 再向內地地產商招手, 用中國速度起公屋


不過係起公屋, 因為唔想對私人巿場太大沖激產生其他問題, 可能影響比較大既會係中下價樓
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 09:52 AM

引用:
原帖由 Sui 於 2021-9-24 09:47 AM 發表

之前睇過有消息話, 政府會引用土地收回條例收回農地丁地, 然後對土地建屋既諮詢審批拆牆鬆綁, 再向內地地產商招手, 用中國速度起公屋


不過係起公屋, 因為唔想對私人巿場太大沖激產生其他問題, 可能影響比較大既會係中下價樓
师兄所讲的有部分内容适用,给你一个赞
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 09:53 AM

引用:
原帖由 dinodragon 於 2021-9-24 09:43 AM 發表

取消林鄭plan, 取消同美元掛鉤聯繫匯率. 唔分學區. 第二層樓收重稅. 其實好多方法可以短期解決問題. 只不過無人肯做
兄弟,阿爷係想解决问题、唔系撩交打喎
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 09:55 AM

引用:
原帖由 急焦長長壽包 於 2021-9-24 09:40 AM 發表


搬上珠海咯 quick fix
你真係相信香港地少人多?为何要捨近图远呢?
作者: kennykenny3245     時間: 2021-9-24 09:55 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
強制一半香港人上大灣區居住。咁咪可以住好啲囉。一箭雙雕!
作者: kwma     時間: 2021-9-24 09:55 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
每人用mpf成本價買一層恒大樓,終身不得轉讓安居落葉
作者: 油站肥留言     時間: 2021-9-24 09:55 AM

談何容易!看看內地的人均收入和樓價。地皮係政府主要收入來源之一,基本上推手,係?香港又沒有資源,現在祇是中國一個小地方,沒有什麼優勢。寄望有奇蹟出現
作者: 急焦長長壽包     時間: 2021-9-24 09:55 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:55 AM 發表


你真係相信香港地少人多?为何要捨近图远呢?
中國不嬲不缺地,係貴咋嘛
作者: I-HAVE     時間: 2021-9-24 09:57 AM

地產黨會唔會反抗?
但佢地都老了, 和d錢都1000世都洗唔晒......
作者: 曲明     時間: 2021-9-24 10:02 AM

前海,最終租俾香港
作者: king-man     時間: 2021-9-24 10:07 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
赶走200+万黄屍咪大把樓囉
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 10:08 AM

引用:
原帖由 曲明 於 2021-9-24 10:02 AM 發表

前海,最終租俾香港
不会啦!前海的功能唔系咁用嘅!
作者: 西九笨拙的流彈     時間: 2021-9-24 10:08 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:27 AM 發表

好多人分析,地产商將与政府商讨如何加快步伐增加土地供应!哈哈哈哈哈……真的是笑死我!乜阿爷仲会俾你地闭门做戏咩?不过,先睇下戏都好嘅
C生嘅言論反映咗地產商取態 好戲要上演
作者: michael     時間: 2021-9-24 10:10 AM

一人送一間好唔L好呀😁😄
作者: shichendao     時間: 2021-9-24 10:13 AM

引用:
原帖由 西九笨拙的流彈 於 2021-9-24 10:08 AM 發表


C生嘅言論反映咗地產商取態 好戲要上演
老屍只喺輸到懵咗發皮四,地產商取態一定會配合.
大陸佬講過言必行,行必果,一出手必到位.
郁得你一定大把在手,睇下屌老尾之後未輸過.
反而老尾下下玩小動作要傾合作.
作者: 屠宰場     時間: 2021-9-24 10:15 AM

起好多公屋,之後查邊個大陸有屋取消佢地資格
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 10:23 AM

引用:
原帖由 shichendao 於 2021-9-24 10:13 AM 發表


老屍只喺輸到懵咗發皮四,地產商取態一定會配合.
大陸佬講過言必行,行必果,一出手必到位.
郁得你一定大把在手,睇下屌老尾之後未輸過.
反而老尾下下玩小動作要傾合作.
我有留意到阁下留言
你提到地产商,我又讲小小!
真真正正交到年轻人手上的只有1.5个,只要家族长还在,仍然未能全面改变!举个例子:你打工做到ceo ,你会跟老细顶咀?你老豆生你养你副身家俾埋你、佢未死你想激死佢?早几日恒基拉仔出来做代表,讲得几好,四叔可以好好休息下,祝您身体健康、好人一生平安!
佢地仍然觉得香港是香港!但是……🇨🇳🇭🇰
作者: fb4ac05518900b     時間: 2021-9-24 10:24 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 10:08 AM 發表


不会啦!前海的功能唔系咁用嘅!
我估係將中環啲中資機構搬上去前海
作者: fb4ac05518900b     時間: 2021-9-24 10:40 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:52 AM 發表


师兄所讲的有部分内容适用,给你一个赞
同埋早嗰幾個月莊紫祥賣曬廣告提議搞嗰個青年心城 我估都會大規模去起 話明十月上映 10月咪就係司政報告囉
作者: hellobyethanks     時間: 2021-9-24 10:44 AM

我估會同澳門經濟房屋一樣,只可以原價賣返比政府,
真正做到只住不炒。
又唔會影響私樓自由市場買賣。
WINWIN!
作者: pingu19942006     時間: 2021-9-24 10:44 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:37 AM 發表


你既然咁样问我,我又把问题抛番出来!
有人话冇3、5年都起唔到楼,咁阿爷如何应对呢?
往后是香港特首、高官搞起楼定阿爷揸庄?
師兄,之前內地幫香港起臨時醫院,4個月搞惦,用組裝合法,阿爺渣莊,我諗會一黎係咁收地,二黎用內地建築商起樓,如果招哂標,2年就應該會有成果。係差在公屋同居屋每年借起幾多出黎,因為多居屋,除非要令地段,唔係都唔會買私樓,變相平衡問題,呢個數量阿爺大把人才諗惦,呢個我就估唔到了。

個d 環保撚,民主撚我諗全部都係地產d 人,又冇人嘈佢地,佢地至利益輸送呀。阿爺幫佢地仲要比人反

樓價2018年落就用林鄭plan頂著,推d 岩岩供到的人借9成去死,渣乾埋新一代最後一點血汗
作者: 無盡奔馳的烈車     時間: 2021-9-24 10:49 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 10:23 AM 發表


我有留意到阁下留言
你提到地产商,我又讲小小!
真真正正交到年轻人手上的只有1.5个,只要家族长还在,仍然未能全面改变!举个例子:你打工做到ceo ,你会跟老细顶咀?你老豆生你养你副身家俾埋你、佢未死你想激死佢?早几日恒基拉仔出来做代表,讲得几好,四叔可以好好休息下,祝您身体健康、好人一生平安!
佢地仍然觉得香港是香港!但是……🇨🇳🇭🇰:smile_o1 ...
上面位哥仔網名咪就係時辰到囉。
作者: 無盡奔馳的烈車     時間: 2021-9-24 10:49 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 10:08 AM 發表


不会啦!前海的功能唔系咁用嘅!
咁香港租比前海囉。
作者: winghc04     時間: 2021-9-24 10:52 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
租務管制,私樓租金最高只可 $10/呎 包保人人有屋住+住得開心+無人炒樓。
作者: Crystalbbb     時間: 2021-9-24 10:55 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
今天報紙頭版

圖片附件: 079BFF60-E905-475E-8757-A751FD8C64C7.png (2021-9-24 10:55 AM, 741.44 KB) / 該附件被下載次數 3
https://finance.discuss.com.hk/attachment.php?aid=12703760


作者: 有系得赢咩五世

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥仔xxx     時間: 2021-9-24 10:59 AM

董、曾、梁、林鄭點都算係老英遺低落嚟嘅垃圾,睇吓亞爺一出手,人人安居樂業,唔做都有得食
作者: sobel123     時間: 2021-9-24 11:19 AM

1. 首先 AA刑事化,取諦AA.
2. 中央按揭組,銀行批按揭要經部門,私樓-即係1000萬賣出但部門只核准500萬,銀行只能批500萬按揭,公居不受限可以100%按揭,裝修費可額外再借以5里分10年還上限50萬。
3. 私樓按揭利息恒常化5里,公居恒常化1里。
4. 建屋標準,300尺一房,400呎兩房,不准有劏房側。
5. 全面收地,尤其新界近幾年多左好多新泊車場及無厘頭廠房。限時搬上大陸。
6. 馬上開發青衣南,十年內搬走貨櫃碼頭。
7. 各類基建判比大陸軍工做,人哋幾年就喺南沙起左十個人工島,平靚正,大嶼山計劃無得再拖。
8. 新界丁權用何議員個plan做丁廈,但要截數。
9. 取消雙重國藉,限時限人擁有香港資產。資產限時轉讓,限價。
10. 律師做按揭收費提升至合理水平。私樓3萬,公居8000.
作者: 井底滴滴牛     時間: 2021-9-24 11:21 AM

每一項政策,有得必有失,尤其是重大政策,可能好多人叫好,但其它負面影響也都可以好大。始終都係尊重市場發展規律,讓市場來決定比較好。

[ 本帖最後由 井底滴滴牛 於 2021-9-24 11:22 AM 編輯 ]
作者: sobel123     時間: 2021-9-24 11:22 AM

引用:
原帖由 I-HAVE 於 2021-9-24 09:57 AM 發表

地產黨會唔會反抗?
但佢地都老了, 和d錢都1000世都洗唔晒......
如果串過馬L,咪出計搞佢哋啲子孫囉。
作者: 寒冬富有蝦仁     時間: 2021-9-24 11:24 AM

支持
作者: 屠宰場     時間: 2021-9-24 11:31 AM

引用:
原帖由 Crystalbbb 於 2021-9-24 10:55 AM 發表


今天報紙頭版
師兄你都毒囉,星期五一早岀d咁既post,硬好點有心情過weekend呀
作者: 陳大文105106     時間: 2021-9-24 11:33 AM

引用:
原帖由 Crystalbbb 於 2021-9-24 10:55 AM 發表


今天報紙頭版
AA話只係個別事件
作者: Crystalbbb     時間: 2021-9-24 11:34 AM

引用:
原帖由 屠宰場 於 2021-9-24 11:31 AM 發表


師兄你都毒囉,星期五一早岀d咁既post,硬好點有心情過weekend呀
我唔係師兄,我亦都唔係毒,只係講事實.
作者: zzhero     時間: 2021-9-24 11:35 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
官太不及管大,香港只會繼續咁樣落去,唔信就睇吓
作者: 屠宰場     時間: 2021-9-24 11:36 AM

引用:
原帖由 Crystalbbb 於 2021-9-24 11:34 AM 發表


我唔係師兄,我亦都唔係毒,只係講事實.
唔好意思😅師姐😊硬好事實係接受唔倒㗎佢地都惡得耐啦
作者: derrickt     時間: 2021-9-24 11:42 AM

引用:
原帖由 michael 於 2021-9-24 10:10 AM 發表

一人送一間好唔L好呀😁😄
共富貴, 非常好呀!可以解決全港貧窮市民居住問題!
作者: pingu19942006     時間: 2021-9-24 11:49 AM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:33 AM 發表


你地唔好咁啦!阿爷係爱民如子!但是,出发点不是推冧香港楼市,自由经济市场由市场自己调整!如果能夠改善大部分香港人的居住空间,另外又可以帮助香港的经济有所发展,何乐而不为呢!
阿爺只係想人人有屋住,快速起返一定量公屋居屋,等香港人唔洗再為自住問題付出一生的時間,又唔係人人送海景樓,不過好多人接受唔到到時少左咁多人租客,市場調節得深就真,好多人呢幾年林鄭plan 上樓,仲係成副身家。

香港樓回報已經好低,如果加埋租客大幅減少,加可能永遠都升唔起,除左真係自住想住市區令地段,高級私樓,邊個會捨居屋而買?除非居屋供應量唔大,但我覺得阿爺有心做,就一定到位。
作者: 96877000     時間: 2021-9-24 12:23 PM

人工跟住樓價跌囉 睇嘢唔好咁表面
作者: pchiu888     時間: 2021-9-24 12:27 PM

董伯伯的八萬五,CY嘅發展棕地、開發郊野公園邊棰土地,林鄭嘅明日大嶼、重建置業階梯……,一次過做哂?
作者: fb4ac05518900b     時間: 2021-9-24 12:33 PM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
咁樣仲想請教一下樓主 遲啲中央會唔會有啲咩打擊炒樓 或者揸住家樓嚟收租嗰班炒家嘅措施喺香港實施呢 謝謝
作者: VegetaSuper     時間: 2021-9-24 12:37 PM

其實我覺得香港人真正貧窮嘅係有公屋住,未算好大問題。


最大問題係房地產太貴,包括租金,令到香港的生活與經營成本太高,最終代價是高工資,最後在全世界削弱左競爭力。令經濟停濟不前。
作者: 超級巴     時間: 2021-9-24 12:41 PM

叫恆大落來起樓😆
作者: 無盡奔馳的烈車     時間: 2021-9-24 01:02 PM

引用:
原帖由 VegetaSuper 於 2021-9-24 12:37 PM 發表

其實我覺得香港人真正貧窮嘅係有公屋住,未算好大問題。


最大問題係房地產太貴,包括租金,令到香港的生活與經營成本太高,最終代價是高工資,最後在全世界削弱左競爭力。令經濟停濟不前。
市建兼善里福華街,835業權-120地舖,2100個住戶-120地舖,2.76,唐樓當400尺一間,每個家庭住144.9呎?
作者: VegetaSuper     時間: 2021-9-24 01:38 PM

引用:
原帖由 無盡奔馳的烈車 於 2021-9-24 01:02 PM 發表


市建兼善里福華街,835業權-120地舖,2100個住戶-120地舖,2.76,唐樓當400尺一間,每個家庭住144.9呎?
我细個住深水埗塘樓板間房,一家五口,一張雙人床,一張碌架床。還有一個小衣櫃。當年没有劏房,廳廁所厨房共用。屋主對我地好好,有如祖母。後來再抽到公屋,再大d我地都自置物業。童年仍是我一生最開心日子,從冇埋怨過一句。
作者: 屠宰場     時間: 2021-9-24 01:41 PM

引用:
原帖由 96877000 於 2021-9-24 12:23 PM 發表

人工跟住樓價跌囉 睇嘢唔好咁表面
咁你人工有無跟樓價升呀,只要經濟環境好,人工就會多同升,真係你唔知咩思維
作者: 無盡奔馳的烈車     時間: 2021-9-24 01:49 PM

呢樣嘢,係要同社會發展同步,冇理由過咗幾十年,仲係過緊幾十年前嘅生活標準。話說如果整個社會都係過緊呢種生活,冇人會投訴,亦都冇嘢好投訴,但係如果社會裏面有人過得好好有人過得好差,差嘅意思係,劏房月租七千,公屋月租3000但係冇供應,咁就係所謂嘅壓榨囉。
作者: 沙田樹根     時間: 2021-9-24 01:49 PM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
5年前,領導人說:房建來住的,不是用來炒的.
結果證明:他講一套,做一套.
作者: andy12001     時間: 2021-9-24 01:51 PM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:33 AM 發表


你地唔好咁啦!阿爷係爱民如子!但是,出发点不是推冧香港楼市,自由经济市场由市场自己调整!如果能夠改善大部分香港人的居住空间,另外又可以帮助香港的经济有所发展,何乐而不为呢!
唔冧又點幫人買樓呢
作者: 無盡奔馳的烈車     時間: 2021-9-24 01:51 PM

引用:
原帖由 沙田樹根 於 2021-9-24 01:49 PM 發表


5年前,領導人說:房建來住的,不是用來炒的.
結果證明:他講一套,做一套.
勿謂言之不預也。
作者: CC_CHAN256     時間: 2021-9-24 01:56 PM

共富共產,同業主分身家

[ 本帖最後由 CC_CHAN256 於 2021-9-24 02:04 PM 編輯 ]
作者: 瑪卡     時間: 2021-9-24 01:56 PM

完善好了法律🤔🤔
作者: 沙田樹根     時間: 2021-9-24 01:56 PM

引用:
原帖由 andy12001 於 2021-9-24 01:51 PM 發表


唔冧又點幫人買樓呢
國家領導人有份炒樓,個樓市怎樣會霖呀
作者: z_gundam_2008     時間: 2021-9-24 02:00 PM

立即啟動 WWIII
就得
作者: 大圍宝叔     時間: 2021-9-24 02:01 PM

引用:
原帖由 kwma 於 2021-9-24 09:55 AM 發表


每人用mpf成本價買一層恒大樓,終身不得轉讓安居落葉
我會同中央反映!一箭雙鵰!
作者: 足智彩過關大師     時間: 2021-9-24 02:05 PM

物業除商業店鋪外,不得用公司名義購/租住宅
每個人只可登記一個物業(結婚後,夫妻也只能一個物業),第二或更多個物業每個月要交額外稅款,物業越多,稅款比例會更多


佢咁樣實施左先就差唔多
作者: 寒冬粗俗的主席     時間: 2021-9-24 02:10 PM

引用:
原帖由 andy12001 於 2021-9-24 01:51 PM 發表


唔冧又點幫人買樓呢
解決住房等如要冧咗樓市?
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 02:12 PM

引用:
原帖由 大圍宝叔 於 2021-9-24 02:01 PM 發表


我會同中央反映!一箭雙鵰!
多谢宝叔
作者: dannyocean     時間: 2021-9-24 02:13 PM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
睇施永青昨日既嘴險好威呀,仲惡過阿爺,夠膽話「遊戲規則唔可以改」
作者: 狂人甲     時間: 2021-9-24 02:15 PM

屋住得平,你咪等加税囉!!

你估香港政府嘅福利,開支細?

西方國家,福利好就重稅,香港就福利好,樓價貴。

香港人,是但揀一樣啦!!
作者: kokoko     時間: 2021-9-24 02:51 PM

加咗股票印花稅
作者: hh002     時間: 2021-9-24 03:24 PM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:33 AM 發表


你地唔好咁啦!阿爷係爱民如子!但是,出发点不是推冧香港楼市,自由经济市场由市场自己调整!如果能夠改善大部分香港人的居住空间,另外又可以帮助香港的经济有所发展,何乐而不为呢!
自由到頭變獨裁。
作者: 二手仔     時間: 2021-9-24 03:41 PM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:05 AM 發表

骨morning all
擒晚饮饱食醉,心情靓靓
炒楼增值年代到头了!再次提醒“勉强上车”人士,必须考虑清楚自己的承受能力!阿爷已经下定决心让香港人人有屋住(合理空间)。租/买都有!好快见真章
多谢阿爷,为人民服务:smile_o ...
爺?
佢同你嫲嫲搞過?
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 03:44 PM

引用:
原帖由 二手仔 於 2021-9-24 03:41 PM 發表


爺?
佢同你嫲嫲搞過?
最憎人无礼貌
作者: Davidasdfg     時間: 2021-9-24 03:53 PM

換林鄭 做國家主席可能會快D
作者: hingfai709a     時間: 2021-9-24 03:56 PM

每日150個單程證額, 暫停, 或者cut 一半, 樓價好快會冧
作者: 暖笠笠小露筍     時間: 2021-9-24 04:09 PM

用土地收回條例收地,但收回來嘅地限建公營房屋,咁就皆大歡喜。
作者: 高大夜樓奴     時間: 2021-9-24 04:18 PM

地產商囤地多年,令香港人民不聊生,亂象四起,而林鄭&劏房波多年同地產商&鄉議局官商勾結,炒高地價樓價造成社會大量怨氣!
國安處應該承蒙習主席政策,將林鄭班子&地產商&鄉議局一干人等徹查!是否有份與外國勢力勾結搞亂香港!
作者: andy12001     時間: 2021-9-24 04:53 PM

引用:
原帖由 寒冬粗俗的主席 於 2021-9-24 02:10 PM 發表


解決住房等如要冧咗樓市?
最終結果都係推冧樓市


香港樓不停升都係地少人多啫
作者: s2004m0034     時間: 2021-9-24 04:58 PM

引用:
原帖由 kennykenny3245 於 2021-9-24 09:55 AM 發表


強制一半香港人上大灣區居住。咁咪可以住好啲囉。一箭雙雕!
冇樓既被強制?
作者: 雨中真理想

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dimalibudi     時間: 2021-9-24 05:10 PM

AA 要去做看更。。。
永遠懷念香討AA, 以後樓下大堂見啦。記得同我開門啊。
作者: 太陽伊貝     時間: 2021-9-24 05:20 PM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 24/9/2021 09:42 發表


真的是笑死人无命赔!我估计我上电视讲会多啲人信!西环权贵?最大粒係边个?北京求其揾个官落来佢都脚软啦!阿爷公家物业係for伙记住架!啲伙记係乜野人呀?on99!
咪搞,2016年張拮肛黎已經搞到好擾民
作者: 坐盤員     時間: 2021-9-24 05:21 PM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 09:37 AM 發表


你既然咁样问我,我又把问题抛番出来!
有人话冇3、5年都起唔到楼,咁阿爷如何应对呢?
往后是香港特首、高官搞起楼定阿爷揸庄?
政府批地比內地地產商,預製件,經濟房
作者: trumbb     時間: 2021-9-24 05:22 PM

「一國兩制」是上世紀最偉大的政治構思,在中國歷史上出現過;

但「港人治港」絕對是 本世紀最愚民的社會制度,因為 港人在香港有私人利益,以及港人沒膽量命拼「資本」惡勢力,大公無私地管治香港。
當今世上只有 中國共產黨 才敢命拼「資本」惡勢力,
香港住房難題,只有北京中央政府 出命令,才有望解決。
作者: 寒冬粗俗的主席     時間: 2021-9-24 05:23 PM

引用:
原帖由 andy12001 於 2021-9-24 04:53 PM 發表


最終結果都係推冧樓市


香港樓不停升都係地少人多啫
真誠討論。

我自己就將解決住房問題同樓市分拆睇。

解決住房係令到人有地方住。當中可以係大量平價住房(居屋,綠置居),價廉但不會物美(例如:冇會所冇設施)。冇$,唔夠$嘅都可以購入。

要追求增值咗嘅往房?例如:而家私樓嘅嘢? 咁已經唔係住房問題,咁就要投入市場,用自己實力去達成,不會有政府力量去支援。

所以,我覺得係樓市同住房可以係兩個重叠但不抵觸嘅情況
作者: superhenry2004     時間: 2021-9-24 05:47 PM

地產建設商會話冇事,樓照炒,馬照跑
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 05:54 PM

有条友仔我对佢又爱又恨点解咁讲呢?因为佢声大夹无准,但是经常俾到灵感我去讲下阿爷可能做嘅事!
佢话香港楼贵所以税平!如果楼价平咗税会交多好多!香港人任拣一样!omg 咩理论?我试下分析:阿爷做野俾香港人住好啲,跟住误伤楼价(况且唔一定),然后香港政府卖地收入大減,然后迫于无奈大幅加税。某人原意应该係咁!喂,增加住屋的同时,是否可以多搞一些经济建设(例如河套地区)。阿爷出句声,柯打几十间高科技公司过来搞个点如何?乜税都番来啦!其实,哩一段也透露了一些玄机,聪明的网友自行解读吧!
今晚有饭局,明天再倾
作者: kokoko     時間: 2021-9-24 06:00 PM

引用:
原帖由 叫我馬神 於 2021-9-24 05:54 PM 發表

有条友仔我对佢又爱又恨点解咁讲呢?因为佢声大夹无准,但是经常俾到灵感我去讲下阿爷可能做嘅事!
佢话香港楼贵所以税平!如果楼价平咗税会交多好多!香港人任拣一样!omg 咩理论?我试下分析:阿爷做野俾香港人住好啲,跟住误伤楼价(况且唔一定),然后香港政府卖地收入大減,然后迫于无奈大幅加税。某人原意应该係咁!喂,增加住屋的同时,是否可以多搞一些经济建设(例如河套地区)。阿爷 ...
加咗股票印花稅,預計每年多590億,賣地每年約莫1000-1500億
已經打咗預防針
作者: el136     時間: 2021-9-24 06:00 PM

講左叫你去其他大灣區住同生活🤪
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 06:01 PM

引用:
原帖由 el136 於 2021-9-24 06:00 PM 發表

講左叫你去其他大灣區住同生活🤪
关你叉事
作者: 叫我馬神     時間: 2021-9-24 06:02 PM

搅事、无礼貌一律拉黑!
作者: pholger

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ngcaddy     時間: 2021-9-24 06:12 PM

引用:
原帖由 寒冬粗俗的主席 於 2021-9-24 05:23 PM 發表


真誠討論。

我自己就將解決住房問題同樓市分拆睇。

解決住房係令到人有地方住。當中可以係大量平價住房(居屋,綠置居),價廉但不會物美(例如:冇會所冇設施)。冇$,唔夠$嘅都可以購入。

要追求增值咗嘅往房?例如:而家私樓嘅嘢? 咁已經唔係住房問題,咁就要投入市場,用自己實力去達成,不會有政府力量去支援。

所以,我覺得係樓市同住房可以係兩個重叠但不抵觸嘅情況
97年一樣向下。。直到地産商比$曽特首。。不起公屋手先升番
作者: 晚膳行動10     時間: 2021-9-24 06:17 PM

幫所有人有樓住,只能起公居屋!樓價即使跌到100萬一層,市民都有權唔買,你無理由夾硬要人比錢買樓!咁就達唔到人人有屋住!只有公屋先得得!

[ 本帖最後由 晚膳行動10 於 2021-9-24 06:22 PM 編輯 ]




Copyright © 2003-2021 香港討論區