Board logo

標題: [港股] 救命呀!!今日帳面輸緊200萬😭 [打印本頁]

作者: inco    時間: 2021-3-8 08:30 PM

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
作者: 一個夢    時間: 2021-3-8 08:32 PM

叻叻豬
作者: Qoo888888    時間: 2021-3-8 08:33 PM

夠鐘食藥
作者: inco    時間: 2021-3-8 08:41 PM

點算呀😭
哭不出聲哭不出聲
😭
作者: 世界真虛假    時間: 2021-3-8 08:43 PM

又係度吹水,吹大100倍
作者: 七點鐘    時間: 2021-3-8 08:45 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
大把錢啦你
作者: inco    時間: 2021-3-8 08:47 PM

引用:
原帖由 七點鐘 於 2021-3-8 08:45 PM 發表


大把錢啦你
冇啦冇啦😭
今次輸到好慘呀😭
作者: boyboy168168    時間: 2021-3-8 08:47 PM


作者: 七點鐘    時間: 2021-3-8 08:48 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:47 PM 發表


冇啦冇啦😭
今次輸到好慘呀😭
借埋錢,慶祝加息
作者: inco    時間: 2021-3-8 08:50 PM

引用:
原帖由 七點鐘 於 2021-3-8 08:48 PM 發表


借埋錢,慶祝加息
周圍都係窮鬼,搵邊個借?😭
而家都唔敢再入貨啦,嚇死寶寶了😭
作者: 七點鐘    時間: 2021-3-8 08:51 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:50 PM 發表


周圍都係窮鬼,搵邊個借?😭
而家都唔敢再入貨啦,嚇死寶寶了😭
大耳窿
作者: 革命小薯    時間: 2021-3-8 08:51 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
富婆有咁多錢可以輸
作者: inco    時間: 2021-3-8 08:53 PM

引用:
原帖由 七點鐘 於 2021-3-8 08:51 PM 發表


大耳窿
你去借啦!我咪已經寫左有錢都唔敢溝啦😭
你係咪盲架😭
作者: kkwgm    時間: 2021-3-8 08:53 PM

我記得你之前有隻 7500 架,怕乜
作者: inco    時間: 2021-3-8 08:54 PM

引用:
原帖由 革命小薯 於 2021-3-8 08:51 PM 發表


富婆有咁多錢可以輸
輸到喊😭
阿婆成付身家😭
作者: 寒冬富有蝦仁    時間: 2021-3-8 08:56 PM

你有幾億,2球野碎银啦
作者: kkwgm    時間: 2021-3-8 08:56 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:41 PM 發表

點算呀😭
哭不出聲哭不出聲
😭
如果吾系等佢黎開飯咪擺系度先囉,我諗你吾會 allin la
作者: 海邊遇到了黑頭    時間: 2021-3-8 08:56 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
capture 個帳面俾大家研究
作者: 什下什下成長    時間: 2021-3-8 08:57 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:41 PM 發表

點算呀😭
哭不出聲哭不出聲
😭
去ifc,睇風景
作者: inco    時間: 2021-3-8 08:57 PM

引用:
原帖由 kkwgm 於 2021-3-8 08:56 PM 發表


如果吾系等佢黎開飯咪擺系度先囉,我諗你吾會 allin la
我而家梗係死揸唔放啦,一割就輸晒啦😭
大戶快d幫我返家鄉呀😭
作者: 小骨仔    時間: 2021-3-8 08:57 PM

我輸咗3億
作者: swws1207    時間: 2021-3-8 08:58 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
本金幾多?
作者: siuchungyu    時間: 2021-3-8 08:58 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:54 PM 發表


輸到喊😭
阿婆成付身家😭
問明哥攞飯食
作者: boyboy168168    時間: 2021-3-8 08:59 PM

引用:
原帖由 kkwgm 於 2021-3-8 08:53 PM 發表

我記得你之前有隻 7500 架,怕乜
paper trade, 可能吹到唔記得左?
作者: okla3    時間: 2021-3-8 09:01 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
剛剛開始就咁!
作者: IPOMan    時間: 2021-3-8 09:02 PM

樓主身家應該億億声。
作者: 賢豬    時間: 2021-3-8 09:03 PM

23892222
31991199
幫到你

[ 本帖最後由 賢豬 於 2021-3-8 09:15 PM 編輯 ]
作者: 行運好心人    時間: 2021-3-8 09:04 PM

貼倉出來先信架
作者: 三万光年    時間: 2021-3-8 09:05 PM

又講多2個零
作者: 明日雀躍的信箱    時間: 2021-3-8 09:07 PM

股市有風險,入市需謹慎
炒股應該對自己負責。
作者: topss    時間: 2021-3-8 09:08 PM

贏得就輸得。
作者: riggilai    時間: 2021-3-8 09:09 PM

我輸多你少少.2億
作者: 股市係我提款機    時間: 2021-3-8 09:10 PM

輸二百幻,即係你個本最少有二千幻啦,咁有咩問題?
作者: ron197531    時間: 2021-3-8 09:10 PM

r.i.p
作者: tkmeb    時間: 2021-3-8 09:19 PM

939 冇事
作者: ulikese1    時間: 2021-3-8 09:22 PM

200萬,Mola,Mola😭
作者: 胡三刀    時間: 2021-3-8 09:22 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=29740166&utm_source=copy&utm_campaign=ios&utm_medium=share
作者: 胡三刀    時間: 2021-3-8 09:23 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
高追預咗架啦
作者: 革命小薯    時間: 2021-3-8 09:23 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:54 PM 發表


輸到喊😭
阿婆成付身家😭
百分比有冇本金50%
作者: 口中水皮的天才    時間: 2021-3-8 09:24 PM

有錢
作者: yeungph    時間: 2021-3-8 09:29 PM

嘩!大戶,成本200億,輸200萬當跌左。
作者: 真正一野耗盡    時間: 2021-3-8 09:37 PM

我的帳面都輸緊70萬😭😭😭😭😭救命呀!
作者: kkwgm    時間: 2021-3-8 09:38 PM

引用:
原帖由 boyboy168168 於 2021-3-8 08:59 PM 發表


paper trade, 可能吹到唔記得左?
我過目不忘架,吾好諗住呃我呀!

[ 本帖最後由 kkwgm 於 2021-3-8 09:44 PM 編輯 ]
作者: 33illumunati    時間: 2021-3-8 09:43 PM

勁喎,我汁緊100萬
作者: 舌你西媽    時間: 2021-3-8 09:43 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
小、













































母、、、、、、





、係度講有能用咩?快能啲去跳樓啦

[ 本帖最後由 舌你西媽 於 2021-3-8 09:50 PM 編輯 ]
作者: goold    時間: 2021-3-8 09:54 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
D人仲話經濟復甦,真係笑死人經濟蕭條就真
作者: 哈囉圍威喂    時間: 2021-3-8 09:58 PM



圖片附件: discuss2_1614344123509.png (2021-3-8 09:58 PM, 189.25 KB) / 該附件被下載次數 1
https://finance.discuss.com.hk/attachment.php?aid=12154682


作者: 呼吸也會肥的人    時間: 2021-3-8 10:01 PM

莫非你玩期指孖展
作者: ltz0442    時間: 2021-3-8 10:08 PM

…我印象你玩的是正股,你倒底買了什麼可輸200萬……
作者: 口中水皮的天才    時間: 2021-3-8 10:16 PM

引用:
原帖由 ltz0442 於 2021-3-8 10:08 PM 發表

…我印象你玩的是正股,你倒底買了什麼可輸200萬……
可能買左成億
作者: boyboy168168    時間: 2021-3-8 10:17 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:54 PM 發表


輸到喊😭
阿婆成付身家😭

作者: dsehappy    時間: 2021-3-8 10:23 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
幾廿億身家 果兩球當比Tips啦
作者: 地獄硬硬的貓奴    時間: 2021-3-8 10:28 PM

亞太,仲慘過妳昨晚輸了三億。
作者: Lobo1717    時間: 2021-3-8 10:29 PM

咁L無撩又出來膠
作者: 紅星加盈    時間: 2021-3-8 10:31 PM

輸左二萬了
作者: 天生贏家    時間: 2021-3-8 10:40 PM

well done
作者: 馬路G友    時間: 2021-3-8 10:42 PM

我賺得唔多,起碼都夠買部新iPhone 可以定埋睇一年Netflix。
作者: niceowlowl    時間: 2021-3-8 10:43 PM

道指暴跌中
作者: cswchk    時間: 2021-3-8 10:50 PM

嘩!好有錢!
作者: sylim    時間: 2021-3-8 10:55 PM

200萬冥通幣?
作者: sylim    時間: 2021-3-8 10:56 PM

我今日賺十萬
作者: cswchk    時間: 2021-3-8 10:56 PM

好多有錢人!我都要努力的
作者: nicky82    時間: 2021-3-8 10:57 PM

有200個輸啫係大把貨,吾怕啦
作者: 農場巨大的牛    時間: 2021-3-8 11:00 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
我今日無 咗26萬
作者: 農場巨大的牛    時間: 2021-3-8 11:03 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
賺18萬唔放倒輸 26萬
作者: wongkit1    時間: 2021-3-8 11:04 PM

代林作打拳賽,拎100萬頂住先。
作者: 我是米開朗基羅    時間: 2021-3-8 11:05 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭

作者: net637    時間: 2021-3-8 11:06 PM

我PAPER TRADE GME都輸緊10億
作者: askwinglam    時間: 2021-3-8 11:10 PM

輸緊200萬仲有心情上討論區,你都好野
作者: 蟑螂媽媽係天使    時間: 2021-3-8 11:12 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 蟑螂媽媽係天使    時間: 2021-3-8 11:13 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 隔夜冰凍的手袋    時間: 2021-3-8 11:13 PM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
有錢人,不要毛病申唅。
作者: 番鼠bb    時間: 2021-3-8 11:13 PM

未輸晒即係仲有得跌
作者: popofan    時間: 2021-3-8 11:51 PM

Where’s the proof ?
作者: texwinca    時間: 2021-3-9 12:10 AM

香港有好多人有過億身家,如果有一半在股票上,每日上落百萬是等閒事,你都係唔好周圍嘈......
作者: 天天贏到嘩哈哈    時間: 2021-3-9 12:14 AM

我相信你輸緊200萬連出post既力氣都冇20萬ja掛
作者: 中環浪漫的裙    時間: 2021-3-9 12:14 AM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:54 PM 發表


輸到喊😭
阿婆成付身家😭
阿婆咁勇成副身家買股票?
作者: 天天贏到嘩哈哈    時間: 2021-3-9 12:15 AM

引用:
原帖由 texwinca 於 2021-3-9 12:10 AM 發表

香港有好多人有過億身家,如果有一半在股票上,每日上落百萬是等閒事,你都係唔好周圍嘈......
佢嗌得救命應該冇過億
作者: Boji2004    時間: 2021-3-9 12:32 AM

引用:
原帖由 七點鐘 於 2021-3-8 08:45 PM 發表


大把錢啦你
同意。。應該仲有大把子彈繼續炒炒炒
作者: wongmilano    時間: 2021-3-9 12:57 AM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
200萬印尼盾?
作者: 我正在說謊    時間: 2021-3-9 01:00 AM

男扮女人妖
作者: 肥妹呀見過    時間: 2021-3-9 04:00 AM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
你買2萬蚊輸咗200萬?
作者: monff123    時間: 2021-3-9 04:08 AM

再跌不止了
作者: JLV1818    時間: 2021-3-9 06:52 AM

如果依家輸緊200萬,之前應該賺1000萬
作者: Henry-Loi    時間: 2021-3-9 07:37 AM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
如果巳買實股洗乜驚喎? 遲早都會升番啫.
舊年都跌到"不該"啦, 我舊年一月尾買入, 三月中就跌咗16%, 等一年後我攢咗2%添. 我唔洗悔之當初.
但係如果買孖展就慘囉, 若買融資都無咁慘.
小賭可以怡情, 大賭可以"不該".
(請查看黃毓民字典: 不該)
作者: 蝦佬@@    時間: 2021-3-9 07:42 AM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
放心啦~明天會更多
作者: yung323    時間: 2021-3-9 07:51 AM

睇得多香討輸2球唔出奇
作者: Henry-Loi    時間: 2021-3-9 08:39 AM

引用:
原帖由 niceowlowl 於 2021-3-8 10:43 PM 發表

道指暴跌中
但我債劵初哥網上睇到道指升升呀升升呀升. 唔通我初哥睇錯?


圖片附件: 01.jpg (2021-3-9 08:39 AM, 36.78 KB) / 該附件被下載次數 1
https://finance.discuss.com.hk/attachment.php?aid=12155455


作者: MarkIV    時間: 2021-3-9 08:46 AM

兩球就一定係吹? 你哋玩咁細?
作者: 買大陸股等破產    時間: 2021-3-9 08:49 AM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:50 PM 發表


周圍都係窮鬼,搵邊個借?😭
而家都唔敢再入貨啦,嚇死寶寶了😭
我日日袋住十幾億,要唔要射d 比你
作者: 萬家高草稿    時間: 2021-3-9 08:53 AM

帳面泥姐
作者: 樣衰AMY    時間: 2021-3-9 09:01 AM

引用:
原帖由 inco 於 2021-3-8 08:30 PM 發表

有錢都唔敢溝啦
而家痛不欲生😭
大戶求放過😭
阿婆,我唔想再努力了,求包養
作者: Kira|Yamato    時間: 2021-3-9 09:01 AM

買咗咩?
作者: 海邊遇到了黑頭    時間: 2021-3-9 09:18 AM

引用:
原帖由 Kira|Yamato 於 2021-3-9 09:01 AM 發表

買咗咩?
淨吹,樓主無講過,
作者: 45男    時間: 2021-3-9 09:20 AM

富婆
作者: 1000x1000    時間: 2021-3-9 12:02 PM

大話多L到呢!  
作者: IwinU    時間: 2021-3-9 12:51 PM

大把人放左幾千萬係股票到啦, 呢幾日一跌, 無左1/3都似, 你區區200萬叫咩呢
作者: 無盡活潑的女俠    時間: 2021-3-9 01:22 PM

今日升番d, 希望你借機止蝕
作者: sz業主    時間: 2021-3-9 02:19 PM

gme 救命
作者: jalsen8888    時間: 2021-3-9 02:56 PM

近月多人賣樓, 手持大舊現金, 手痕入股市跌一兩球, 一啲都唔出奇.

自古有句俗語 : 冤枉來 瘟疫去

唔係靠自己努力/勞力得返來的錢,好快就唔知點樣又洗晒。




Copyright © 2003-2021 香港討論區