Board logo

標題: [樓市分析及CCL] 樓市冇跌過價 [打印本頁]

作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 10:54 AM     標題: 樓市冇跌過價

頭先得行攞2019年1月嘅地產鋪印單同早幾日攞返來嘅印單,新X城1期364呎叫650萬,以家9月同樣單位叫緊670萬,試問何來嘅跌價、筍盤?
作者: gidle    時間: 2019-9-22 11:05 AM

係呀 冇跌過有啲重大爆升
經濟好到不得了
劏房波成日嚇鬼經濟差
話仲差過沙士
又話裁員
笑死人

作者: mahofai09    時間: 2019-9-22 11:23 AM

跌係有跌5-10%
但之後又升返30% 歷史教過好多人 不過好多廢淡都今日都唔明
作者: 秋天回收的浴缸    時間: 2019-9-22 11:28 AM

叫價
而家成交大部分屋苑都有at least 10%下跌
建議樓主拎自己高位買既屋企去地產鋪,叫高50%
又大爆升gogogo
作者: OOCL123    時間: 2019-9-22 11:29 AM

唔好咁講啦,淡淡會哭
作者: gidle    時間: 2019-9-22 11:31 AM

根本樓市有排升 後生嗰班一世買唔到樓

有時覺得佢哋都幾惨
好多後生都好叻
但條命生得差

我哋以前嗰代
好多廢柴戇鳩鳩就係因為條命生得好
一世無憂
躺著也發達

[ 本帖最後由 gidle 於 2019-9-22 11:33 AM 編輯 ]
作者: 真。芳香的筍盤    時間: 2019-9-22 11:32 AM

好多樓已經就黎或供完,點會賤賣?
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 11:32 AM

引用:
原帖由 mahofai09 於 2019-9-22 11:23 AM 發表

跌係有跌5-10%
但之後又升返30% 歷史教過好多人 不過好多廢淡都今日都唔明
打埸保衛戰?

妳買咗塊靚豬扒…
會唔會為佢打保衛戰?

怕塊豬扒個價跌破買入價!
怕塊豬扒賣出時賺唔到錢!
怕塊豬扒放租洩價租唔出!

應該只會諗… 點樣煮!
煎,炒,燜,燉,焗…

真係自住樓業主…

過晒壓測,供得輕鬆!
住得舒適,訓得得叱!

點駛上香討… 打保衛戰?
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 11:34 AM

引用:
原帖由 OOCL123 於 2019-9-22 11:29 AM 發表

唔好咁講啦,淡淡會哭
淡淡硬好… 過一樣生活?
淡淡… 冇樓住要訓街!
一見硬帖… 即回!

硬好… 有租收大把樓!
一見淡帖… 即回!

淡淡… 在水中?
所以想樓價下跌…
交平租… 買平樓?

硬好… 上晒岸!
又點解日日維穩…
要減租… 要賣樓?
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 11:35 AM

引用:
原帖由 秋天回收的浴缸 於 2019-9-22 11:28 AM 發表

叫價
而家成交大部分屋苑都有at least 10%下跌
建議樓主拎自己高位買既屋企去地產鋪,叫高50%
又大爆升gogogo
硬好已經鬼打鬼!

只要一講到錢…
父子都冇情講喇!

平價入… 唔怕持貨!
收緊租… 唔怕租跌!
一早買… 唔怕價跌!
供完晒… 唔怕加息!

你估個個都唔怕咩?
你唔減… 我減!
你唔放… 我放!

一個二個得把口…
崩盤好快就會出現!
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 11:37 AM

引用:
原帖由 gidle 於 2019-9-22 11:31 AM 發表

根本樓市有排升 後生嗰班一世買唔到樓

有時覺得佢哋都幾惨
好多後生都好叻
但條命生得差

我哋以前嗰代
好多廢柴戇鳩鳩就係因為條命生得好
一世無憂
躺著也發達 ...
個個月光族+哽老族… 點買?
只追求吃喝玩樂… 玩食訓!

你打開無線 J2 台睇睇先…
個個節目都係教緊… 消費!

電視廣告就死得人多…
清咭數… 貸款講咁易!
用黎旅遊飲食高消費…

咁邊有儲蓄去買同供…
需求已經出現咗斷層!

住屋問題當然係…
留俾香港政府喇!
作者: Sobriquent    時間: 2019-9-22 11:39 AM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 10:54 AM 發表

頭先得行攞2019年1月嘅地產鋪印單同早幾日攞返來嘅印單,新X城1期364呎叫650萬,以家9月同樣單位叫緊670萬,試問何來嘅跌價、筍盤?
你咁講已經反應你應該吾係業主

你叫一億都得㗎,最重要係最近的成交幾多至得㗎,銀行估價又係幾多呢
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 11:39 AM

引用:
原帖由 真。芳香的筍盤 於 2019-9-22 11:32 AM 發表

好多樓已經就黎或供完,點會賤賣?
全港750萬人…
個個都冇屋住急搶樓?


香港有100萬間公營房屋,
已經有300-400萬住戶喇!

香港又有18萬名公務員,
又多60-70萬名公帑家庭!

公援/長生津…等等,
受助人又有成80-90萬人!

全港只有750萬人…
大部份人不用理樓價,
股市樓市政治經濟…
關鬼大部份港人咩事!

幸運地享受生活~
香港三公… 感恩:
公正,公平,公開!
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 11:40 AM

引用:
原帖由 mahofai09 於 2019-9-22 11:23 AM 發表

跌係有跌5-10%
但之後又升返30% 歷史教過好多人 不過好多廢淡都今日都唔明
偶爾聽到嘅跌價盤隻不過係交通不便嘅屯門區,試問地鐵站延線盤跟本冇跌過,反而升,叫我地呢班低下階層點上會吖?公屋冇我地份,隻有新姨民拖多幾件有份,想上會計過條數170-200萬至上到會,首期儲極都俾股市吞蝕埋,點搞,3年上樓夢發左10年了?號碼過左又話實施計分制?想抽居屋,一人份難過登天。再諗首期儲吖儲,樓市係咁升,早、午、晚餐係咁升,地鐵、巴士價係咁升。想望樓價跌穿個600萬,跌極都冇,點上會吖?早牌睇到400幾萬屯門樓,都話要俾二成首期,點搞哦。按埋所有嘢都攞唔到150萬了,點上會哦?住緊層居屋,又冇得按,去銀行借唔到錢?唉左又死、右又死,怪唔得日日睇到浮X、吊X、跳X、X軌。到底點樣可以借到首期?到底600萬以下樓俾幾成首期,其它雜費幾多?加埋總共幾銀呢?壓力測試又要幾多先可以呢?
作者: gidle    時間: 2019-9-22 11:41 AM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 11:37 AM 發表





個個月光族+哽老族… 點買?
只追求吃喝玩樂… 玩食訓!

你打開無線 J2 台睇睇先…
個個節目都係教緊… 消費!

電視廣告就死得人多…
清咭數… 貸款講咁易!
用黎旅遊飲食高消費…

咁邊有儲蓄去買同供…
需求已經出現咗斷層!

住屋問題當 ...
極之同意
日本仔韓國仔美帝都係一鬼樣
呢D先進國家
只吃喝玩樂
大把娛樂事業kpop電影旅遊
享受至上

應該學識我哋香港人
任何娛樂事業電影音樂全部一潭死水
只可以苦行僧生活
儲錢買樓
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 11:44 AM

引用:
原帖由 Sobriquent 於 2019-9-22 11:39 AM 發表


你咁講已經反應你應該吾係業主

你叫一億都得㗎,最重要係最近的成交幾多至得㗎,銀行估價又係幾多呢
我緊係唔係業主了,係業主我可以按層樓攞首期了。
作者: edbe    時間: 2019-9-22 11:46 AM

2手樓跌左6-10%左右
作者: 今天默默的魚蛋    時間: 2019-9-22 11:48 AM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 10:54 AM 發表

頭先得行攞2019年1月嘅地產鋪印單同早幾日攞返來嘅印單,新X城1期364呎叫650萬,以家9月同樣單位叫緊670萬,試問何來嘅跌價、筍盤?
唔好講咁多,不如你而家買返層先
作者: 地獄進擊的神童    時間: 2019-9-22 11:53 AM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 10:54 AM 發表

頭先得行攞2019年1月嘅地產鋪印單同早幾日攞返來嘅印單,新X城1期364呎叫650萬,以家9月同樣單位叫緊670萬,試問何來嘅跌價、筍盤?
業主唔劈三成唔好買
作者: hkchin15    時間: 2019-9-22 11:55 AM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 10:54 AM 發表

頭先得行攞2019年1月嘅地產鋪印單同早幾日攞返來嘅印單,新X城1期364呎叫650萬,以家9月同樣單位叫緊670萬,試問何來嘅跌價、筍盤?
2019年1月?不如用2009年1月,升左二倍有多添呀
作者: Sobriquent    時間: 2019-9-22 11:58 AM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 11:44 AM 發表


我緊係唔係業主了,係業主我可以按層樓攞首期了。
你可以去睇返最近三個月同屋苑同座向的銀行估價,再睇埋最近的成交價,你咪知道有冇跌囉

正所謂真的假不了,如果業主真的想套現,就要面對現實。現在發展商新盤開價,都已經要低開啦,唔通發展商係傻仔咩!
作者: 嘉湖伯伯    時間: 2019-9-22 12:07 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 11:32 AM 發表





打埸保衛戰?

妳買咗塊靚豬扒…
會唔會為佢打保衛戰?

怕塊豬扒個價跌破買入價!
怕塊豬扒賣出時賺唔到錢!
怕塊豬扒放租洩價租唔出!

應該只會諗… 點樣煮!
煎,炒,燜,燉,焗…

真係自住樓業主…

過晒壓測,供得輕鬆!
住得舒適,訓得得叱!

點駛上香討… 打保衛戰? ...
唔買樓可以排公屋 或者月月交租俾業主
唔洗葡萄架
作者: 鵰漆里    時間: 2019-9-22 12:15 PM

我未來5年既部署都係點樣將資金搬離HK
作者: gunnartiu    時間: 2019-9-22 12:19 PM

有能力買依家好買,遲D暴亂平息又爆升!
作者: 必勝大師    時間: 2019-9-22 12:22 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 11:32 AM 發表





打埸保衛戰?

妳買咗塊靚豬扒…
會唔會為佢打保衛戰?

怕塊豬扒個價跌破買入價!
怕塊豬扒賣出時賺唔到錢!
怕塊豬扒放租洩價租唔出!

應該只會諗… 點樣煮!
煎,炒,燜,燉,焗…

真係自住樓業主…

過晒壓測,供得輕鬆!
住得舒適,訓得得叱!

點駛上香討… 打保衛戰? ...
買嚟一身債
點瞓得安樂
點瞓得自在
買嚟一身債

供樓即是還錢
按揭貸款即時借錢

冇錢就唔好任性

一失足成千古恨
回頭已是百年身
作者: ricky1986    時間: 2019-9-22 12:33 PM

引用:
原帖由 Sobriquent 於 2019-9-22 11:39 AM 發表


你咁講已經反應你應該吾係業主

你叫一億都得㗎,最重要係最近的成交幾多至得㗎,銀行估價又係幾多呢
未係Law, 叫價 同 成交價 係兩件事。
作者: palive    時間: 2019-9-22 12:36 PM

暴徒、攬炒狗同曱甴話樓市要跌9成佢地先俾得起首期,咁佢地先肯收手
作者: katechiu    時間: 2019-9-22 12:37 PM

跌得個位數only,  sosad
作者: OOCL123    時間: 2019-9-22 12:42 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 11:34 AM 發表





淡淡硬好… 過一樣生活?
淡淡… 冇樓住要訓街!
一見硬帖… 即回!

硬好… 有租收大把樓!
一見淡帖… 即回!

淡淡… 在水中?
所以想樓價下跌…
交平租… 買平樓?

硬好… 上晒岸!
又點解日日維穩…
要減租 ...
睇你咁大反應就知你好恨買樓,繼續等下啦淡淡
作者: nikon3230    時間: 2019-9-22 12:46 PM

我見已看到底, 如你相信我是中肯與有一手資料。
作者: 歡喜道人今生    時間: 2019-9-22 12:50 PM

買啦,勇士
作者: Colour    時間: 2019-9-22 12:52 PM

有需求,但供應減,個價又點會跌。
已知黎緊幾年供應量會再減,咁洗麥驚喎!
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 01:21 PM

引用:
原帖由 Sobriquent 於 2019-9-22 11:58 AM 發表


你可以去睇返最近三個月同屋苑同座向的銀行估價,再睇埋最近的成交價,你咪知道有冇跌囉

正所謂真的假不了,如果業主真的想套現,就要面對現實。現在發展商新盤開價,都已經要低開啦,唔通發展商係傻仔咩! ...
低開麼俾中XX一掃掃120張票囉,點跌吖
作者: dickson22    時間: 2019-9-22 01:26 PM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 10:54 AM 發表

頭先得行攞2019年1月嘅地產鋪印單同早幾日攞返來嘅印單,新X城1期364呎叫650萬,以家9月同樣單位叫緊670萬,試問何來嘅跌價、筍盤?


[ 本帖最後由 dickson22 於 2019-9-22 02:18 PM 編輯 ]
作者: 漆哥    時間: 2019-9-22 01:27 PM

叫1000萬都得架,睇成交係常識
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 01:28 PM

引用:
原帖由 palive 於 2019-9-22 12:36 PM 發表

暴徒、攬炒狗同曱甴話樓市要跌9成佢地先俾得起首期,咁佢地先肯收手
冇可能,一跌,中資機構買來做員工宿舍
作者: Felix$$$    時間: 2019-9-22 01:29 PM

咁都唔跌,一跌就跌舖甘嘅。
作者: 最緊要夠癈    時間: 2019-9-22 01:32 PM

廢淡記得準時交稅,10年後發現自己銀包乾塘,而且俾人迫遷過幾次,仲愈搬愈細
作者: hihi198956    時間: 2019-9-22 01:34 PM

引用:
原帖由 Sobriquent 於 2019-9-22 11:39 AM 發表


你咁講已經反應你應該吾係業主

你叫一億都得㗎,最重要係最近的成交幾多至得㗎,銀行估價又係幾多呢
已經痴線到以叫價黎分升左定跌左。哇,陰莖陰莖
作者: 秋冷月橋    時間: 2019-9-22 01:34 PM

有d好堅挺
作者: D~~@    時間: 2019-9-22 01:34 PM

跌LA.......
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 01:34 PM

引用:
原帖由 最緊要夠癈 於 2019-9-22 01:32 PM 發表

廢淡記得準時交稅,10年後發現自己銀包乾塘,而且俾人迫遷過幾次,仲愈搬愈細
你地班上等人咁笑人會唔會好過份吖?大把人上唔到會啦,唔係個個有個大陸吖X富爸爸嘅
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 01:36 PM

引用:
原帖由 nikon3230 於 2019-9-22 12:46 PM 發表

我見已看到底, 如你相信我是中肯與有一手資料。
睇下
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 01:40 PM

引用:
原帖由 gidle 於 2019-9-22 11:41 AM 發表




極之同意
日本仔韓國仔美帝都係一鬼樣
呢D先進國家
只吃喝玩樂
大把娛樂事業kpop電影旅遊
享受至上

應該學識我哋香港人
任何娛樂事業電影音樂全部一潭死水
只可以苦行僧生活
儲錢買樓 ...
其實生活嘅定義,
完全唔係講"收入",
係計… 可自己花費!

20,000月薪咁去計,
公屋租金只佔 5%…
仲有大把錢可以洗!

如果租住私樓去計,
租金已經扣咗一半!
可以洗嘅錢唔多喇。

人地有19,000洗,
你就得10,000洗,
邊個生活質素高呢?
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 01:43 PM

引用:
原帖由 OOCL123 於 2019-9-22 12:42 PM 發表


睇你咁大反應就知你好恨買樓,繼續等下啦淡淡
非黑即白?

唔自己買私樓!
就要租住私樓?

全港百萬公屋…
已住過半人口!

屋只係要黎住…
只得業主擔心!

享受唔到生活…
分享唔到福利!
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 01:44 PM

引用:
原帖由 Colour 於 2019-9-22 12:52 PM 發表

有需求,但供應減,個價又點會跌。
已知黎緊幾年供應量會再減,咁洗麥驚喎!
香港有100萬間公營房屋,
已經有300-400萬住戶喇!
(宜家仲年年有新公屋&居屋添~)
作者: WWAAKK    時間: 2019-9-22 01:46 PM

引用:
原帖由 gidle 於 2019-9-22 11:05 AM 發表

係呀 冇跌過有啲重大爆升
經濟好到不得了
劏房波成日嚇鬼經濟差
話仲差過沙士
又話裁員
笑死人
x2
作者: celec    時間: 2019-9-22 01:52 PM

跌唔跌你都買唔到
作者: 商界平平蛋    時間: 2019-9-22 02:04 PM

樓主你真係好正 好正面
作者: icantstop    時間: 2019-9-22 02:05 PM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 22-9-2019 10:54 AM 發表

頭先得行攞2019年1月嘅地產鋪印單同早幾日攞返來嘅印單,新X城1期364呎叫650萬,以家9月同樣單位叫緊670萬,試問何來嘅跌價、筍盤?
AA 忘記改價錢,😹
作者: 信者得求    時間: 2019-9-22 02:09 PM

升嘅機會大d
作者: 商界長長主題    時間: 2019-9-22 02:17 PM

引用:
原帖由 mahofai09 於 2019-9-22 11:23 AM 發表

跌係有跌5-10%
但之後又升返30% 歷史教過好多人 不過好多廢淡都今日都唔明
成日叫人廢淡,你又買咗幾多棟呀?🤭🤭🤭
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 02:22 PM

引用:
原帖由 icantstop 於 2019-9-22 02:05 PM 發表



AA 忘記改價錢,😹
應該唔會瓜,成差7-8個月嘅單價
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 02:23 PM

引用:
原帖由 商界長長主題 於 2019-9-22 02:17 PM 發表




成日叫人廢淡,你又買咗幾多棟呀?🤭🤭🤭
或者人地真係揸住好多層呢
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 02:25 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 01:44 PM 發表




香港有100萬間公營房屋,
已經有300-400萬住戶喇!
(宜家仲年年有新公屋&居屋添~)
你冇唔記得,公屋呢10年入住嘅90%係新移民,港人地底x,20年唔得30年,等到唔知有麼x享
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 02:27 PM

引用:
原帖由 商界平平蛋 於 2019-9-22 02:04 PM 發表

樓主你真係好正 好正面
緊係,錯失09一次同15年一次,以家越來越難夠首期
作者: kirklam    時間: 2019-9-22 02:27 PM

樓市冇跌過價



就奇⋯
邊個叫D冇實力業主要賣樓咩😡
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 02:34 PM

引用:
原帖由 celec 於 2019-9-22 01:52 PM 發表

跌唔跌你都買唔到
前兩任立法會議員…
身家過二千萬嘅長毛,
都一樣係咁話唔會買!
(宜家佢800蚊租市區樓~)
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 02:36 PM

引用:
原帖由 信者得求 於 2019-9-22 02:09 PM 發表

升嘅機會大d
暴動次數升?
定暴力程度升!
(開始搶警槍喇~)
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 02:38 PM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 02:23 PM 發表


或者人地真係揸住好多層呢
血本無歸!
(負資產再現~)
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 02:41 PM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 02:25 PM 發表


你冇唔記得,公屋呢10年入住嘅90%係新移民,港人地底x,20年唔得30年,等到唔知有麼x享
非也!

大家一視同仁…
公平申請,
公正審查,
公開派屋,
絕對人人平等!
(公務員反而有內部長隊排~)
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 02:44 PM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 02:27 PM 發表


緊係,錯失09一次同15年一次,以家越來越難夠首期
所以租置&居屋…
先咁有價有市咁槍手!
(第一筒金政府送嘅~)
(首期只係半成5%咋~)
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 02:46 PM

引用:
原帖由 kirklam 於 2019-9-22 02:27 PM 發表

樓市冇跌過價



就奇⋯
邊個叫D冇實力業主要賣樓咩😡
股票…要救,
層樓…要救,
份工…要救,
你救得邊樣先?
(多謝晒班暴徒義士喇!)
作者: ivanchan1    時間: 2019-9-22 02:50 PM

係,冇跌過
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 03:16 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 02:38 PM 發表



血本無歸!
(負資產再現~)
你唔買大陸客會買,所以冇得便,跌到15價就要考慮
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 03:17 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 02:46 PM 發表



股票…要救,
層樓…要救,
份工…要救,
你救得邊樣先?
(多謝晒班暴徒義士喇!)
唔使救,由得自由市場自己調節最啱
作者: 信者得求    時間: 2019-9-22 03:18 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 02:36 PM 發表



暴動次數升?
定暴力程度升!
(開始搶警槍喇~)
你嘅願望係跌
暴動搶槍就算打死人都唔會影響到樓價繼續升
因為市面上開流動資金非常充足
亦都有祖國嘅大富翁會買
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 03:27 PM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 03:16 PM 發表


你唔買大陸客會買,所以冇得便,跌到15價就要考慮
我已有大屋住!
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 03:28 PM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 03:17 PM 發表


唔使救,由得自由市場自己調節最啱
由得人地…
BBQ or 空中飛人?!
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 03:30 PM

引用:
原帖由 信者得求 於 2019-9-22 03:18 PM 發表




你嘅願望係跌
暴動搶槍就算打死人都唔會影響到樓價繼續升
因為市面上開流動資金非常充足
亦都有祖國嘅大富翁會買
非也!

千祈唔好打…
DSD,SSD 等等主意~
全民退保!
最好增開新加稅項…
千祈唔好攪辣招稅!

強烈反對!!
抽走咗辣招税收益…
剝削現有三公資源!

350 萬個公屋居民!
(100間公屋x三人計)

70 萬公務員家庭!
(19萬公僕x三人計)

90 萬公援受助人!
(綜援/長者金等等計)

350+70+90=510
其實全港有成…
500萬三公受助人士!

強烈支持政府!
增加/新開稅項…
滿足全民退休金!

應該加開…
物業空置稅!
物業增值稅!
租金利得稅!
租金保助稅!

不段咁增加稅基…
去不段滿足需要!

[ 本帖最後由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 03:31 PM 編輯 ]
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 03:33 PM

引用:
原帖由 ivanchan1 於 2019-9-22 02:50 PM 發表

係,冇跌過
正確!

返工返學…
一切正常順利!
(馬照跑,街照出~)
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 03:35 PM

經濟好,共享繁榮,
免租,加薪,雙糧!


經濟差,共度難關,
免租,凍薪,雙糧!
作者: 信者得求    時間: 2019-9-22 03:38 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 03:30 PM 發表



非也!

千祈唔好打…
DSD,SSD 等等主意~
全民退保!
最好增開新加稅項…
千祈唔好攪辣招稅!

強烈反對!!
抽走咗辣招税收益…
剝削現有三公資源!

350 萬個公屋居民!
(100間公屋x三人計)

70 萬公務員家庭!
(19萬公僕x三人計)

90 萬公援受助人!
(綜援/長者金等等計)

...
搞咁多嘢 增加成本d樓價咪仲高!
人哋個個都話緊美國大量印美元
沖淡現有貨幣價值

貨幣貶值 樓價自然上漲
作者: kk2964    時間: 2019-9-22 03:52 PM

元朗人可襯低吸納,好羡慕呀!
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 04:07 PM

引用:
原帖由 信者得求 於 2019-9-22 03:38 PM 發表




搞咁多嘢 增加成本d樓價咪仲高!
人哋個個都話緊美國大量印美元
沖淡現有貨幣價值

貨幣貶值 樓價自然上漲
完全冇曬…
現有及新公營房屋?

宜家大灣區有…
CY領頭公僕香港城!
(國家政恊副主席~)


"肇慶「香港城」面積8平方公里,投資額達100億元人民幣,由私人企業投資興建,肇慶地方政府管理,城內將設有根據香港居民生活習慣設計的「港式社區」,例如醫院、學校,體育館、商場等,不過轉售有限制。
梁振英帶頭攪,差不多落實,係俾所有香港公務員,只能轉售予公務員,好似聽聞60萬,有一千呎,未知真唔真,同有跟其他條件。
國家十一之後,將會公報新安排,中央會在大灣區興建住屋及協助人員發展,亦予人員提供多項退休優惠,子女更可享有教育及多方面配套,人員醫療交通及日常生活有完善安排。
爭取享有更佳福利,支持同事無私地對國家對香港的付出和貢獻。
為免有心人造謠,請同事耐心忍耐勿疑,謝謝!"

[ 本帖最後由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 05:43 PM 編輯 ]
作者: hua2    時間: 2019-9-22 05:04 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 04:07 PM 發表



完全有曬…
現有及新公營房屋!

宜家大灣區有…
CY領頭公僕香港城!
(國家政恊副主席~)


"肇慶「香港城」面積8平方公里,投資額達100億元人民幣,由私人企業投資興建,肇慶地方政府管理,城內將設有根據香港居民生活習慣設計的「港式社區」,例如醫院、學校,體育館、商場等,不過轉售有限制。
梁振英帶頭攪,差不多落實,係俾所有香港公務員,只能轉 ...
肇慶,咪玩喇
作者: Colour    時間: 2019-9-22 05:07 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 01:44 PM 發表




香港有100萬間公營房屋,
已經有300-400萬住戶喇!
(宜家仲年年有新公屋&居屋添~)
香港人係要求一人一間公營房屋,一家四口,至少要四間
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 05:07 PM

引用:
原帖由 hua2 於 2019-9-22 05:04 PM 發表




肇慶,咪玩喇
天水圍,洪水橋,大西北,咪玩喇 !
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 05:08 PM

引用:
原帖由 hua2 於 2019-9-22 05:04 PM 發表




肇慶,咪玩喇
只用發現…
洪水橋,大東北,人工島,
一半嘅資金做港人港地,
已可建設兩陪大嘅"新香港"!
(到時班傑青爭住北上喇…)
作者: hua2    時間: 2019-9-22 05:10 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 05:07 PM 發表



天水圍,洪水橋,大西北,咪玩喇 !
肇慶過湾仔,中環返工要幾耐,屯元天去灣仔,中環返工要幾耐,唔駛做咩
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 05:11 PM

引用:
原帖由 Colour 於 2019-9-22 05:07 PM 發表




香港人係要求一人一間公營房屋,一家四口,至少要四間
大灣區冇野多…
正正就係地方多!

750萬間…
港人公屋冇問題!
(加送醫師,學校,商場,街市,等等~)
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 05:15 PM

引用:
原帖由 hua2 於 2019-9-22 05:10 PM 發表




肇慶過湾仔,中環返工要幾耐,屯元天去灣仔,中環返工要幾耐,唔駛做咩
香港已有…
戰略情"高鐵站"!
(時速300公里~)
作者: wa182    時間: 2019-9-22 05:22 PM

冇成交,企得更硬有L用咩,經濟同社會問題真是差左好多,今次真是考驗持貨者能力啦
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 05:28 PM

引用:
原帖由 wa182 於 2019-9-22 05:22 PM 發表

冇成交,企得更硬有L用咩,經濟同社會問題真是差左好多,今次真是考驗持貨者能力啦
又唔再驚加息,隻要保住份工就ok
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 05:30 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 05:11 PM 發表



大灣區冇野多…
正正就係地方多!

750萬間…
港人公屋冇問題!
(加送醫師,學校,商場,街市,等等~)
你真係發緊夢了,大陸樓3-4線都基本要4-5萬一方
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 05:35 PM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 05:28 PM 發表


又唔再驚加息,隻要保住份工就ok
這正是最難部份!
(結業,倒閉,裁員~)



圖片附件: FB_IMG_15678182281945751.jpg (2019-9-22 05:35 PM, 71.78 KB) / 該附件被下載次數 1
https://finance.discuss.com.hk/attachment.php?aid=10278664


作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 05:37 PM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 05:30 PM 發表


你真係發緊夢了,大陸樓3-4線都基本要4-5萬一方
真係發緊夢咁…
横琴免費送咗俾澳門!
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 05:37 PM

引用:
原帖由 hua2 於 2019-9-22 05:10 PM 發表




肇慶過湾仔,中環返工要幾耐,屯元天去灣仔,中環返工要幾耐,唔駛做咩
冇錯,冇地鐵延線唔使買,返工地方全香港周圍走,靠搭巴士死得,你試下住係西貢睇下
作者: cuora    時間: 2019-9-22 05:38 PM

邊有跌, 應該立法話樓價跌既人坐返幾年. 危害國家安全.
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 05:38 PM

引用:
原帖由 cuora 於 2019-9-22 05:38 PM 發表

邊有跌, 應該立法話樓價跌既人坐返幾年. 危害國家安全.
哈哈
作者: 信者得求    時間: 2019-9-22 05:40 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 04:07 PM 發表



完全有曬…
現有及新公營房屋!

宜家大灣區有…
CY領頭公僕香港城!
(國家政恊副主席~)


"肇慶「香港城」面積8平方公里,投資額達100億元人民幣,由私人企業投資興建,肇慶地方政府管理,城內將設有根據香港居民生活習慣設計的「港式社區」,例如醫院、學校,體育館、商場等,不過轉售有限制。
梁振英帶頭攪,差不多落實,係俾所有香港公務員,只能轉 ...
講緊香港?
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 05:40 PM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 05:30 PM 發表


你真係發緊夢了,大陸樓3-4線都基本要4-5萬一方
宜家公務員先行…
之後再不段咁加大!
(自合自足小城市~)
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 05:40 PM

引用:
原帖由 cuora 於 2019-9-22 05:38 PM 發表

邊有跌, 應該立法話樓價跌既人坐返幾年. 危害國家安全.
你咁講法在我地冇語言自由,咁麼樓價不於冇升,得唔得啊
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 05:41 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 05:40 PM 發表



宜家公務員先行…
之後再不段咁加大!
(自合自足小城市~)
咁講法,取消嘅過大陸境麼總好,唔使交過境稅
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 05:43 PM

引用:
原帖由 信者得求 於 2019-9-22 05:40 PM 發表




講緊香港?
我係講緊香港,唔知點解成日叫人去大灣區,3唔識7,唔使返工咩
作者: dragonraja52    時間: 2019-9-22 05:46 PM

因購買力下降而跌
對準買家都唔係好消息
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 05:46 PM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 05:41 PM 發表


咁講法,取消嘅過大陸境麼總好,唔使交過境稅
就算中國居民…
離開中國外旅都一樣要交!
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 05:48 PM

引用:
原帖由 炎夏失控的手機 於 2019-9-22 05:46 PM 發表



就算中國居民…
離開中國外旅都一樣要交!
咁如果你買返大陸,係唔係一個星期要俾6日過境稅吖!
作者: pzozizuz    時間: 2019-9-22 05:50 PM

引用:
原帖由 dragonraja52 於 2019-9-22 05:46 PM 發表

因購買力下降而跌
對準買家都唔係好消息
新盤冇跌過,120張一個人入票,冇聽過咩?中資總可以唔使俾稅
作者: 炎夏失控的手機    時間: 2019-9-22 05:51 PM

引用:
原帖由 pzozizuz 於 2019-9-22 05:43 PM 發表


我係講緊香港,唔知點解成日叫人去大灣區,3唔識7,唔使返工咩
大把港人深圳,廣州住!

一來有高鐵…
二來政府辦公室,
可以搬遷大灣區!
(同樣文件工作,電話電郵往來~)

放工即刻返到家…
有齊醫院,學校,商場,戲院,街市,等等~




Copyright © 2003-2019 香港討論區